روزنوشت‌ها

تعدادی از نوشته‌های جدید و قدیمی‌ام

روزنوشت‌ها

تعدادی از نوشته‌های جدید و قدیمی‌ام

بهار از دست‌های من پر زد و رفت

پنجشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۲:۲۳ ب.ظ

از دو تا از ترانه‌های کوروش یغمایی خیلی خیلی لذت می‌برم. مثل اینکه حرف دلمو می‌زنه.

کوروش یغمایی

ترانه‌های گل‌یخ و پاییز واقعا عالی هستند. صدای کوروش هم که فوق‌العاده. درباره بیوگرافی‌اش اینجا رو بخونید.

متن و لینک دانلود ترانه گل‌یخ و پاییز رو در ادامه می‌ذارم.

گل یخ

غم میون دوتا چشمون قشنگت لونه کرده
شب تو موهای سیاهت خونه کرده
دوتا چشمون سیاهت مثل شبهای منه
سیاهی های دو چشمت مثل غم های منه
وقتی بغض از مژه هام پایین میاد بارون می شه
سیل غم آبادیمو ویرونه کرده
وقتی با من می مونی تنهایمو باد می بره
دوتا چشمام بارون شبونه کرده
بهار از دست های من پر زد و رفت
گل یخ توی دلم جوونه کرده
تو اتاقم دارم از تنهایی آتیش می گیرم
ای شکوفه توی این زمونه کرده
چی بخونم؟؟ جوونیم رفته، صدام رفته دیگه
گل یخ توی دلم جوونه کرده

لینک دانلود

----------------

پاییز

تو رگ خشک درختا
درد پائیز می‌گیره
بارون نم نمک آروم
روی جالیز می‌گیره
دیگه سبزی نمی‌مونه
همه جا برگای زرده
دیگه برگا نمی‌رقصن
رقص پائیز پر درده
گرمی دستای من کم شده دستاتو بده
دستای سرد منو گرم بکن باد پائیز سرده
آفتاب تنبل پائیز دیگه قلبش سرده
بازی ابرا با خورشید منو آروم کرده
تو رگ خشک درختا
درد پائیز می‌گیره
بارون نم نمک آروم
روی جالیز می‌گیره
دیگه سبزی نمی‌مونه
همه جا برگای زرده
دیگه برگا نمی‌رقصن
رقص پائیز پر درده
گرمی دستای من کم شده دستاتو بده
دستای سرد منو گرم بکن باد پائیز سرده
آفتاب تنبل پائیز دیگه قلبش سرده
بازی ابرا با خورشید منو آروم کرده

لینک دانلود

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۲:۲۳ ب.ظ
  • محمد اسماعیل آرامش

نظرات  (۱)

  • انوری فر
  • SALAM NEMISHE DANLOD KARD
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی